پیام تبریک مدیریت شهری مجن بمناسبت روز خبرنگار

📌 🇮🇷 پیام گرامیداشت شهردار و رئیس شورای شهر مجن بمناسبت روز خبرنگار

📝۱۷ مرداد یاد روز #خبرنگارشهید_صارمی و فرصتی ارزشمند و گرانبهاست جهت پاسداشت مقام شامخ انسان هایی فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم ایران اسلامی نمودند و با سختی و مشقتی فراوان پای در عرصه اطلاع‌رسانی، شفاف سازی، تولید فکر و اندیشه گذاشته‌اند.

 

خبرنگاران و قلم نگاران ، قاصدان و بذرافشانان صداقت، صراحت اند که واژگان را هنرمندانه کاشته و درخت امید را به بار می نشانند و با تلاش های شبانه روزی خود افکار عمومی را هدایت و ارتقا دهنده میزان آگاهی و بینش آحاد جامعه هستند. روز خبرنگار، روز گام نهادن در وادی آگاهی و نیک اندیشی است و تکریم خبرنگار، تکریم آگاهی و امید است.

 

اینجانبان بر خود وظیفه می‌دانیم به عنوان خدمتگزار مردم در عرصه مدیریت شهری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حوزه خبرنگاری و #روز_خبرنگار ؛ از خبرنگاران بزرگواری که در مسیر توسعه شهری به ویژه خبرنگاران پرتلاش شهرستان شاهرود و زیباشهر مجن که همواره یار و یاور مدیریت شهری بوده اند قدردانی نموده و امیدواریم این عزیزان همچون گذشته یاور مدیریت شهری باشند و درپایان آرزوی صحت و سلامتی و توفیق روشنگری آنها را از درگاه ایزد منان مسالت می نمائیم.

سعید دربانیان _ شهردار

و حسین یارمحمدی _ رییس شورای اسلامی شهر مجن

🔹🔸💠🔸🔹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *