پیام تبریک مدیریت شهری مجن به مناسبت روز شهرداری ها

✅پبام تبریک

?پیام تبریک مدیریت شهری مجن به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری های کشور

?۱۴ تیرماه #روز_شهرداری_ها_و_دهیاری_ها گرامی باد.

بسمه تعالی

✍بدون شک مجموعه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌ عنوان نهادهای فرهنگی و اجتماعی و تصمیم گیر و تصمیم‌ساز همواره درپی ارتقای سطح زندگی شهری و روستایی همچنین اثرگذاری در مسائل اجتماعی، عمرانی و فرهنگی مردم بوده و هستند که در کنار همدلی و هم‌افزایی با اعضای محترم شورای اسلامی ، مدیران شهرستانی و استانی با اثرگذاری خدمت سبب ایجاد روحیه امید برای آحاد جامعه می باشند و نقش شهرداران به همراه کارکنان شهرداریها و دهیاران در توسعه و آبادانی شهرها و روستاها بر همگان روشن است .

نام گذاری چهاردهم تیر ماه به نام روز شهرداری ها و دهیاری ها فرصت مغتنمی است تا با ارزیابی عملکرد و فعالیت های این نهادهای فرهنگی و اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود و آحاد جامعه با عملکرد و خدمات این مجموعه‌ها آشنا شوند .

اینجانبان ضمن تبریک این روز به شهرداران و دهیاران کشور به ویژه کارکنان خدوم و پرتلاش شهرداری مجن از زحمات شبانه روزی همکارانمان در عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری تقدیر و تشکر می نماییم که خاصانه در این نهاد مردمی برای خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند. از درگاه خداوند متعال، توفیقات روز افزون توأم با سلامتی و بهروزی برای همه مردم و خدمتگزاران آنها در شهرداریها و دهیاریها را مسئلت داریم.

 

حسین یارمحمدی

رئیس شورای اسلامی شهر مجن

 

سعید دربانیان

شهردار مجن

 

? @shahrdari_mojen

 

?????

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *